Füles élvezkedik

Füles Csacsi vagyok, és ebben a blogban arról írok, mi minden történik velem, mióta szerető szüleim vannak.

Friss topikok

  • Enchantée: Csak úgy eszembe jutottál... :) Remélem jól megy sorod! :D (2011.06.10. 12:09) Füles szabira megy
  • Enchantée: @Incifinci: Majd fog, ne aggódj!!!! :))))) (2010.06.01. 07:40) Malackínzás
  • Enchantée: @Anyaszomorító Füles: Szupi!!! :)))) Vedd megrendeltnek a produkciót!!!! De szeretnék történelmet ... (2010.05.20. 19:54) Százholdas Takony
  • Incifinci: @Anyaszomorító Füles: Te Kis Csacsi:-D (2010.05.20. 13:21) Erotikapályázat
  • Enchantée: @Anyaszomorító Füles: Miért? Meg tudják vuduzni az időjárást? ;) Itt is szakad az eső, mi éppen a ... (2010.05.15. 15:57) Lazulás

Linkblog

Ilyen nincs

2009.12.27. 19:59 - Helen H.

Címkék: ajándék szamár csacsi malacka füles tiger

Na bassza meg, Tiger is kapott ajándékot, pedig már-már kezdtem azt hinni, hogy ő csak ilyen pótgyerek, de sajnos nem. Anyámék ezt a faszt is éppen úgy szeretik, mint engem. Szóval Tiger is bontott csomagot, és őt is fényképezték, mint engem. De ez a Tiger akkora balfasz, nem ám szépen bontogat, ugyan, egyből leharapta a csomagolópapírt az ajándékról...

 

 

 

 

 

 

Iá,iá,iá, Tiger kapott egy kisautót. Hű bakker mekkorát röhögtem ezen! Azt hittem, hogy Tiger jót bőg majd, erre fel, kurvára örült. Ez nem normális, én mondom nektek. Hány éves ez a kis szarházi, hogy egy játékautónak így tud örülni?! Én legalább ruhát kaptam, amit fel tudok venni magamra...

 

 

 

 

 

 

 

Bazmeg, bazmeg, bazmeg! Anyám is kapott az öccsétől ajándékot: MALACKÁT!!!! Nem hiszem el! Ekkora kibaszott szívást, és pont karácsonykor! Hát mi a faszomat követtem én el, hogy ezek a hétpecsétes idióták itt is rám találnak!!!! Ki nem állhatom Malacnak ezt az állandó vigyorgó pofáját. Már az első este csak anyám könyveit bújta, a kis okoskának látszó genyóka. Ezt becumiztam rendesen...

 

 

 

 

 

Persze csoportkép is kellett rögtön. Anyám kedvéért én is odaálltam, de mint látható, nem a legnagyobb örömmel tettem...

A bejegyzés trackback címe:

https://csacsisors.blog.hu/api/trackback/id/tr231626868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.12.29. 22:18:03

Beletrafáltam Malackával már látom.
Szegény Füles Barátom!
Üdvözlet a nyugat-magyarországi szakszervezeti üdülőből!
Tudod melyik az?
Hát a Rába Szot :-))))))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2009.12.30. 16:20:49

@Ádám72: Most épp durcizok, mert mindenki Malackával van elfoglalva...

vagyok, aki vagyok... 2009.12.30. 16:57:51

szívás. és ha még zsebibaba is megjelenik előbb-utóbb, akkor neked annyi. de hát ez Füles sorsa. malacka most még nem ismeri ki annyira magát nálatok, próbáld meg kicsinálni!
süti beállítások módosítása