Füles élvezkedik

Füles Csacsi vagyok, és ebben a blogban arról írok, mi minden történik velem, mióta szerető szüleim vannak.

Friss topikok

  • Enchantée: Csak úgy eszembe jutottál... :) Remélem jól megy sorod! :D (2011.06.10. 12:09) Füles szabira megy
  • Enchantée: @Incifinci: Majd fog, ne aggódj!!!! :))))) (2010.06.01. 07:40) Malackínzás
  • Enchantée: @Anyaszomorító Füles: Szupi!!! :)))) Vedd megrendeltnek a produkciót!!!! De szeretnék történelmet ... (2010.05.20. 19:54) Százholdas Takony
  • Incifinci: @Anyaszomorító Füles: Te Kis Csacsi:-D (2010.05.20. 13:21) Erotikapályázat
  • Enchantée: @Anyaszomorító Füles: Miért? Meg tudják vuduzni az időjárást? ;) Itt is szakad az eső, mi éppen a ... (2010.05.15. 15:57) Lazulás

Linkblog

Malackínzás

2010.05.23. 21:33 - Anyaszomorító Füles

Címkék: tigris malacka füles vasaló

Szerintem Malacnak gyűrött a füle. Persze Malac szerint nem az. Na mindegy, én azért tettem egy próbát a vasalóval. Mivel Malac sajnos szabad akaratból nem állt kötélnek, ezért szóltam Tigernek, aki egy mogyorós csoki ellenében simán két vállra fektette a röfit én pedig már közelítettem is feléje a forró vasalóval. Aztán a nagy visításra anyám felébredt délutáni szunyájából, és bazmeg: kirakott engem és Tigert a szakadó esőre. Pedig mi aztán tényleg semmi rosszat nem csináltunk...

A bejegyzés trackback címe:

https://csacsisors.blog.hu/api/trackback/id/tr22026132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.05.24. 07:12:52

Füleském, nem féltél, hogy anyád a te igencsak hosszúra nőtt füledet, netán a farkadat simítja ki úgy, ahogy azt Malaccal terveztétek?????
Én nem fáztál meg az esőben, drága???? :)))

vagyok, aki vagyok... 2010.05.24. 10:31:06

szerintem Malacot kellett volna kirakni, hogy lehüljön a füle...

Anyaszomorító Füles 2010.05.25. 10:03:07

@Enchantée: Kicsit náthás lettem, de ez jó is, mert így nem kellett segítenem az ebédkészítésben. Mici szeletelte helyettem a répát, el is vágta az ujját. Ha-ha.

@vagyok, aki vagyok...: Tegnap éjjel volt egy kis zápor, ki is löktem Malacot a teraszra, hogy felfrissüljön, de tanulva az előbbiből, most betapasztottam a száját. Szemét tesó így jár.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.05.28. 09:45:13

@Anyaszomorító Füles: Meggyógyultál már, drága Füles? Jön a gyereknap, szüleid biztos készülnek nektek valami meglepivel, csak légy jó csacsi! ;)))))

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.06.01. 07:17:01

@Enchantée: jajj, gyereknap...majdnem el is felejtettem. Amióta így öregszem már eszembe sem jutnak az ilyen dolgok......:-DDDDDD
süti beállítások módosítása