Füles élvezkedik

Füles Csacsi vagyok, és ebben a blogban arról írok, mi minden történik velem, mióta szerető szüleim vannak.

Friss topikok

  • Enchantée: Csak úgy eszembe jutottál... :) Remélem jól megy sorod! :D (2011.06.10. 12:09) Füles szabira megy
  • Enchantée: @Incifinci: Majd fog, ne aggódj!!!! :))))) (2010.06.01. 07:40) Malackínzás
  • Enchantée: @Anyaszomorító Füles: Szupi!!! :)))) Vedd megrendeltnek a produkciót!!!! De szeretnék történelmet ... (2010.05.20. 19:54) Százholdas Takony
  • Incifinci: @Anyaszomorító Füles: Te Kis Csacsi:-D (2010.05.20. 13:21) Erotikapályázat
  • Enchantée: @Anyaszomorító Füles: Miért? Meg tudják vuduzni az időjárást? ;) Itt is szakad az eső, mi éppen a ... (2010.05.15. 15:57) Lazulás

Linkblog

Lazulás

2010.05.14. 09:13 - Anyaszomorító Füles

Címkék: csacsi füles napozás

Há' bakker nekem is kell néha egy kis szünet. Lenyúltam az egyik napszemüveget, és kiültem az ablakba napozni. Közben szóltam Malacnak, hogy bazmeg csináljon már nekem egy finom koktélt, különben megint kilövöm az ágyúból. Zelefántnak is szóltam, hogy ha esetleg elaludnék, akkor kergesse le rólam a legyeket. Egész délután így pihentem. Kibaszott jó dolog ám nem tenni semmit, csak dögleni órákon át. Szerencsére anyámék megint nem voltak itthon. Akkor úgy is nekem kellett volna porszívózni a gyerekszobában, de így Mici megtette ezt helyettem. Ostoba tesók. Hihihi.

A bejegyzés trackback címe:

https://csacsisors.blog.hu/api/trackback/id/tr852002035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.05.14. 10:06:26

Jól van, látom fejlődsz!!!! Kellemes napsütéses, pihenős hétvégét Neked! Pussz :))))

Anyaszomorító Füles 2010.05.15. 09:48:52

@Enchantée: Sajnos nem sokáig napozhattam, mert jött a rossz idő.:-( Ez is biztos a tesóim miatt van.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.05.15. 15:57:56

@Anyaszomorító Füles: Miért? Meg tudják vuduzni az időjárást? ;)
Itt is szakad az eső, mi éppen a klubszobában ülünk és fodrászkodunk... :)))
süti beállítások módosítása