Füles élvezkedik

Füles Csacsi vagyok, és ebben a blogban arról írok, mi minden történik velem, mióta szerető szüleim vannak.

Friss topikok

  • Enchantée: Csak úgy eszembe jutottál... :) Remélem jól megy sorod! :D (2011.06.10. 12:09) Füles szabira megy
  • Enchantée: @Incifinci: Majd fog, ne aggódj!!!! :))))) (2010.06.01. 07:40) Malackínzás
  • Enchantée: @Anyaszomorító Füles: Szupi!!! :)))) Vedd megrendeltnek a produkciót!!!! De szeretnék történelmet ... (2010.05.20. 19:54) Százholdas Takony
  • Incifinci: @Anyaszomorító Füles: Te Kis Csacsi:-D (2010.05.20. 13:21) Erotikapályázat
  • Enchantée: @Anyaszomorító Füles: Miért? Meg tudják vuduzni az időjárást? ;) Itt is szakad az eső, mi éppen a ... (2010.05.15. 15:57) Lazulás

Linkblog

Rapper Mici és Talpas Tiger

2010.03.18. 10:40 - Helen H.

Címkék: micimackó tigris rapper füles bandázás

Ezek olyan balfaszok! Tiger rábeszélte Micit, hogy öltözzenek be fasza gyerekeknek. Persze először engem is csaltak, de mondtam nekik, hogy anyám ha megtudja, biztos megint engem ver agyon, a pelenkás eset óta kibaszott mérges rám. Na, most épp nem voltak anyámék itthon, azért balfaszkodtak ezek ketten. Kurva életbe, hogy ilyenkor nincs a közelben mutter! Bezzeg ha én csináltam volna, tuti, hogy előbb hazaérnek...

A bejegyzés trackback címe:

https://csacsisors.blog.hu/api/trackback/id/tr311849124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.03.18. 10:57:30

minden családban van egy balek... ezt szívtad, Füles...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.18. 12:03:32

Baszki, miért nem küldtél anyádnak mms-t a helyzetről?????

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.18. 12:10:37

@vagyok, aki vagyok...: @Enchantée: Nem akarok balek lenni. Azt akarom, hogy anyám csak engem szeressen. A pelenkás eset miatt elvette apám a mobilomat, majd két hét múlva kapom meg. De ha meg árulkodom, azt mondják, hogy hazudok, és csak azért mondom, hogy más is kapjon büntit. Nagyon gáz ez a helyzet, nagyon gáz...
süti beállítások módosítása