Füles élvezkedik

Füles Csacsi vagyok, és ebben a blogban arról írok, mi minden történik velem, mióta szerető szüleim vannak.

Friss topikok

  • Enchantée: Csak úgy eszembe jutottál... :) Remélem jól megy sorod! :D (2011.06.10. 12:09) Füles szabira megy
  • Enchantée: @Incifinci: Majd fog, ne aggódj!!!! :))))) (2010.06.01. 07:40) Malackínzás
  • Enchantée: @Anyaszomorító Füles: Szupi!!! :)))) Vedd megrendeltnek a produkciót!!!! De szeretnék történelmet ... (2010.05.20. 19:54) Százholdas Takony
  • Incifinci: @Anyaszomorító Füles: Te Kis Csacsi:-D (2010.05.20. 13:21) Erotikapályázat
  • Enchantée: @Anyaszomorító Füles: Miért? Meg tudják vuduzni az időjárást? ;) Itt is szakad az eső, mi éppen a ... (2010.05.15. 15:57) Lazulás

Linkblog

Hideg és nagyoon meleg

2010.04.12. 13:30 - Helen H.

Címkék: micimackó tigris malacka füles zelefánt

Olyan hideg volt tegnap a lakásban, hogy fel kellett húznunk anyám zoknijait. Micinek fázott a füle is, ezért a Mikulás sapkát a fejére húzta. A plédet magunkra dobtuk, így anyám nem vette észre, hogy a lábainkon az ő zoknijai vannak. Nem tudom miért nem vesz nekünk vmi melegebb ruhát. Bezzeg a gázfűtést meg már lejjebb tekerte. Bassza meg, mi pedig fagyoskodhatunk!

 

 

Aztán, hogy röhögjünk egy jót, Zelefánt az orrmányára húzta az egyik zoknit. Kibaszott tutin nézett ki benne! Mici be is állt melléje, hogy úgy tűnjenek, mint Mikulás és az ördög. Fasza volt!

 

 

 

 

 

Csináltam Zelefántról egy oldalképet is. Úgy néz így ki, mint akinek az orra helyén egy óriási fasz van.:D

 

 

 

 

 

 

 

Na, itt már Mici is kezdett örülni. Mondtam Zelefántnak, hogy rakja még kicsit beljebb az orrmányát, mert kilóg a képből. Persze nem volt igaz, de ezért a pazar fotóért megérte. Utána Tigerrel szarrá röhögtük magunkat rajta. Ez a hülye Zelefánt meg bőgni kezdett mikor meglátta és ment anyámhoz árulkodni. Kurva életbe! Tegnap este nem ihattam kakaót...

A bejegyzés trackback címe:

https://csacsisors.blog.hu/api/trackback/id/tr581914547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.12. 13:35:42

Én is jót röhögtem az utolsó képen!!!! :))))
Miért nem csapoltad meg a sört kakaó helyett??? Ha már úgyis büntiben voltál, igazán belefért volna... ;)

vagyok, aki vagyok... 2010.04.12. 15:36:21

na, ide se jövök többet, ha dolgoznak körülöttem :DDD

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.12. 16:40:43

@Enchantée: Ugye! Mindig hülyét csinálok a tesóimból.:-)

@vagyok, aki vagyok...: Hűha! Látott valaki?;-)
süti beállítások módosítása