Füles élvezkedik

Füles Csacsi vagyok, és ebben a blogban arról írok, mi minden történik velem, mióta szerető szüleim vannak.

Friss topikok

  • Enchantée: Csak úgy eszembe jutottál... :) Remélem jól megy sorod! :D (2011.06.10. 12:09) Füles szabira megy
  • Enchantée: @Incifinci: Majd fog, ne aggódj!!!! :))))) (2010.06.01. 07:40) Malackínzás
  • Enchantée: @Anyaszomorító Füles: Szupi!!! :)))) Vedd megrendeltnek a produkciót!!!! De szeretnék történelmet ... (2010.05.20. 19:54) Százholdas Takony
  • Incifinci: @Anyaszomorító Füles: Te Kis Csacsi:-D (2010.05.20. 13:21) Erotikapályázat
  • Enchantée: @Anyaszomorító Füles: Miért? Meg tudják vuduzni az időjárást? ;) Itt is szakad az eső, mi éppen a ... (2010.05.15. 15:57) Lazulás

Linkblog

Leskelődés

2010.03.01. 23:10 - Helen H.

Címkék: kukkolás csacsi füles

Épp akkor mentem a fürdőbe fogat mosni, amikor anyám zuhanyozott. Persze nem kukkoltam, mert ugye én olyan normálisféle csacsi lennék, csak a tesóim balfaszok. Há' azé' picit belestem a kabinba, de télleg csak alig-alig, meg fél szemmel, ahogy azt ti is láthatjátok. Végül elfelejtettem, miért is mentem be a fürdőbe...

A bejegyzés trackback címe:

https://csacsisors.blog.hu/api/trackback/id/tr161801562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.04. 11:28:57

Nyugi, egészséges csacsiösztönöd szerint cselekedtél, de fogat mosni azért ne felejts el! ;)
Üdvözlöm anyádat. Ja, és ha nem akarja, hogy kukkolják, zárja magára az ajtót! Gyerekkel együtt fürödni meg különben is külön élmény a jó kis beszólásai miatt, legközelebb vesd fel az ötletet... :))))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.04. 14:05:51

@Enchantée: aztán végül észrevett, és mondta, milyen rossz csacsi vagyok:-(...este pedig a joghurtjából Tigert kínálta meg:-(...ez olyan elkeserítő

vagyok, aki vagyok... 2010.03.04. 14:16:41

@Hirmondo Helen: ha ilyen hülye anyád van, hogy nem mehetsz be a fürdőbe, mikor zuhanyzik, akkor bizony nehéz sorsod lesz kamaszként. mondd meg anyádnak, azt üzenem, hogy szedje össze magát és világosítson fel rendesen, ne kelljen kukkolni, meg szexújságokat nézegetned!
amúgy meg mik azok a foltok a lábán??

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.04. 14:26:28

@Vagyok, aki vagyok...: Azt hiszem azok a foltok valami nagytakarítás nyomai. Valami ráesett vagy megnyomta, már nem emlékszem pontosan, mert ugye mi nem segítettünk neki, hiszen épp akkor ment a tévében a Kacsamesék...
süti beállítások módosítása