Füles élvezkedik

Füles Csacsi vagyok, és ebben a blogban arról írok, mi minden történik velem, mióta szerető szüleim vannak.

Friss topikok

  • Enchantée: Csak úgy eszembe jutottál... :) Remélem jól megy sorod! :D (2011.06.10. 12:09) Füles szabira megy
  • Enchantée: @Incifinci: Majd fog, ne aggódj!!!! :))))) (2010.06.01. 07:40) Malackínzás
  • Enchantée: @Anyaszomorító Füles: Szupi!!! :)))) Vedd megrendeltnek a produkciót!!!! De szeretnék történelmet ... (2010.05.20. 19:54) Százholdas Takony
  • Incifinci: @Anyaszomorító Füles: Te Kis Csacsi:-D (2010.05.20. 13:21) Erotikapályázat
  • Enchantée: @Anyaszomorító Füles: Miért? Meg tudják vuduzni az időjárást? ;) Itt is szakad az eső, mi éppen a ... (2010.05.15. 15:57) Lazulás

Linkblog

Torkos

2010.03.28. 23:00 - Helen H.

Címkék: micimackó torkos méz füles

Bakker, ma reggel anyámék nagy durranásra ébredtek. Micit a konyhában találták egy csupor mézzel. Ha-ha-ha. Pedig bazmeg megígérte a kis húsos bödön, hogy nem fog titokban nyalakodni. Nem tudta megállni. Anyám kibaszott mérges lett, sarokba is állította Micit, és nekem kellett figyelnem, hogy ne mozduljon onnan el. Na, ez megint kurvára velem volt kicseszés, mert ugye én meg nem nézhettem a Forma 1-et. Faszom tele van ezekkel a hülye tesóimmal...

A bejegyzés trackback címe:

https://csacsisors.blog.hu/api/trackback/id/tr81876214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.30. 12:07:19

Elvárod, hogy szegény nyílt színen nyalakodjon?!? ;)
Miért nem állítottad a szoba egyik sarkába őt, mondjuk a tévé mögé, úgy mindenki jól járt volna... :))))

vagyok, aki vagyok... 2010.03.30. 12:09:12

és még a mézet is elérakták. azért ez csak szivás! sajnáld már egy kicsit:)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.30. 12:18:47

@Enchantée: Igen, erre én is gondoltam, csak olyan kövér, hogy nem tudom elhúzni, magától meg nem jött.

@vagyok, aki vagyok...: A mézes bödön Mici elé pakolása apám ötlete volt, hogy így tanítsák fegyelemre. Csorgott is a nyála szerencsétlennek, nekem meg a könnyeim a röhögéstől. Ugye jó tesó vagyok?
süti beállítások módosítása