Füles élvezkedik

Füles Csacsi vagyok, és ebben a blogban arról írok, mi minden történik velem, mióta szerető szüleim vannak.

Friss topikok

  • Enchantée: Csak úgy eszembe jutottál... :) Remélem jól megy sorod! :D (2011.06.10. 12:09) Füles szabira megy
  • Enchantée: @Incifinci: Majd fog, ne aggódj!!!! :))))) (2010.06.01. 07:40) Malackínzás
  • Enchantée: @Anyaszomorító Füles: Szupi!!! :)))) Vedd megrendeltnek a produkciót!!!! De szeretnék történelmet ... (2010.05.20. 19:54) Százholdas Takony
  • Incifinci: @Anyaszomorító Füles: Te Kis Csacsi:-D (2010.05.20. 13:21) Erotikapályázat
  • Enchantée: @Anyaszomorító Füles: Miért? Meg tudják vuduzni az időjárást? ;) Itt is szakad az eső, mi éppen a ... (2010.05.15. 15:57) Lazulás

Linkblog

Házicseléd

2009.12.18. 21:20 - Helen H.

Címkék: szamár tigris csacsi füles influenza házimunka ápolás

Fasza! Tigert benyalt valami nyavalyát, 40 fokos lázban fekszik. Anyám borogatja, meg minden fél órában méri a lázát. Reggel még jót röhögtem magamban, amiért így jött ki rajta a rosszaság, aztán miután mindig mászott feljebb a láza, beparáztam, nehogy én is elkapjam tőle ezt a szarságot. De legalább most nem basztat. Viszont megint csak én szopok ám ezerrel! Ugyanis anyámnak főzni is kellett, meg ezzel a narancsbőrűvel is foglalkozni, szóval én lettem a házicseléd, aki besegít a háztartásban...

 

Ki kellett takarítanom a szobát, mert anyámnak az ápolás miatt erre már nem maradt ideje. Hát remélem ez a vadbarom jó gyorsan meggyógyul, mert faszomnak sincs kedve minden nap vikszelni a kérót...

A bejegyzés trackback címe:

https://csacsisors.blog.hu/api/trackback/id/tr171607797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

domdodom69 (törölt) 2009.12.18. 21:48:21

Helen, te annyira hülye vagy :DD

BigGeorge (törölt) · http://biggeorge.blog.hu/ 2009.12.21. 07:57:14

Ezt jól megszívtad Füles, öreg barátom.
Részvétem.
Fel a fejjel, a karácsonyi nagytakarítás maximum karácsonyig tarthat. Esetleg kicsit tovább.
süti beállítások módosítása