Füles élvezkedik

Füles Csacsi vagyok, és ebben a blogban arról írok, mi minden történik velem, mióta szerető szüleim vannak.

Friss topikok

  • Enchantée: Csak úgy eszembe jutottál... :) Remélem jól megy sorod! :D (2011.06.10. 12:09) Füles szabira megy
  • Enchantée: @Incifinci: Majd fog, ne aggódj!!!! :))))) (2010.06.01. 07:40) Malackínzás
  • Enchantée: @Anyaszomorító Füles: Szupi!!! :)))) Vedd megrendeltnek a produkciót!!!! De szeretnék történelmet ... (2010.05.20. 19:54) Százholdas Takony
  • Incifinci: @Anyaszomorító Füles: Te Kis Csacsi:-D (2010.05.20. 13:21) Erotikapályázat
  • Enchantée: @Anyaszomorító Füles: Miért? Meg tudják vuduzni az időjárást? ;) Itt is szakad az eső, mi éppen a ... (2010.05.15. 15:57) Lazulás

Linkblog

Új farok

2009.12.25. 16:25 - Helen H.

Címkék: karácsony ajándék csacsi füles masni

Baszki, baszki, én is kaptam ajándékot anyáméktól! Annyira megörültem, hogy először múszáj volt körbeszaladnom ötször a szobát, a hülye Tiger meg ezen röhögött. Aztán anyám a kezembe adta a csomagomat, hogy bontsam ki. De izgi, de izgi!!! Közben pedig fotózták, ahogy bontogatok, és mindenki engem figyelt, hogy mi lesz a reakcióm....

 

 

 

 

 

 

Nézzétek, nézzétek, kaptam egy új masnit a farkam végére! Kurva fasza!!! Ez sokkal nagyobb, mint a régi volt, és a színe is jobban tetszik. Pont ilyet akartam én is venni, csak ugye nem kaptam zsebpénzt, amit meg Tiger adott, hát azt elköltöttem cukorkára. De ez az új masni kibaszott klafa!!!

 

 

 

 

 

 

 

Ide figyelgessetek! Ugye milyen baromi laza vagyok benne, bakker?

Hát, anyámék azért tudnak még meglepetést okozni...

A bejegyzés trackback címe:

https://csacsisors.blog.hu/api/trackback/id/tr501622576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2009.12.26. 18:12:45

füles, én azt hittem malackát kapsz... de, szép ez a masni, csinos vagy benne!
süti beállítások módosítása