Füles élvezkedik

Füles Csacsi vagyok, és ebben a blogban arról írok, mi minden történik velem, mióta szerető szüleim vannak.

Friss topikok

  • Enchantée: Csak úgy eszembe jutottál... :) Remélem jól megy sorod! :D (2011.06.10. 12:09) Füles szabira megy
  • Enchantée: @Incifinci: Majd fog, ne aggódj!!!! :))))) (2010.06.01. 07:40) Malackínzás
  • Enchantée: @Anyaszomorító Füles: Szupi!!! :)))) Vedd megrendeltnek a produkciót!!!! De szeretnék történelmet ... (2010.05.20. 19:54) Százholdas Takony
  • Incifinci: @Anyaszomorító Füles: Te Kis Csacsi:-D (2010.05.20. 13:21) Erotikapályázat
  • Enchantée: @Anyaszomorító Füles: Miért? Meg tudják vuduzni az időjárást? ;) Itt is szakad az eső, mi éppen a ... (2010.05.15. 15:57) Lazulás

Linkblog

Fighting

2009.12.22. 21:05 - Helen H.

Címkék: szamár tigris csacsi verés füles bunyó birkózás

Na, ma úgy döntöttünk Tigerrel, hogy birkózunk egyet. Persze ehhez kellett valami dressz is, ezért anyám tangáit szedtük elő. Szerintem kibaszottul jól néztünk ki benne! Naná, hogy Tiger lenyúlta a feketét, nekem meg baszki csak a piros maradt. Gyorsan le is fotóztuk magunkat...

 

 

 

Tiger lendületbe is jött, és az első fogásnál sikerült lenyomnia a földre. Ez a bunkó még meg is harapott, pedig előtte direkt megdumáltuk, hogy nem alkalmazunk durva dolgokat. Kurva annyát ennek a fasznak!

 

 

 

 

 

 

 

Végül én is erőre kaptam, és két vállra fektettem ezt a szarházit. Nyomtam lefelé a kis mocskot tiszta erőmből, és a tökeit is jól megszorongattam. Visított is a köcsögje...

 

 

 

 

 

A csata végeztével megmutattam Tigernek, hogy nekem baromira jól áll az is, ha anyám tangáját az arcomra húzom. Mondtam is neki, hogy most játszhatnánk útonállósat, de ez a lökött csak a fejét tekerte, hogy nem vagyok normális, amiért szagoltam a bugyit, ami az imént a seggemben volt...

 

 

 

 

 

 

 

 Bassza meg, anyám előbb hazaért a boltból! Észrevette, hogy felhúztuk a tangáit, és őrjöngött, mint állat. Na, gyorsan le is pakolt bennünket veréspózba, aztán fél órán át kaptuk a seggest. Hát, most kurvára nem tudok leülni a vécére...

A bejegyzés trackback címe:

https://csacsisors.blog.hu/api/trackback/id/tr641616555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2009.12.23. 10:25:46

Ha ilyen rossz gyerek leszel, a végén nem hoz majd semmit neked a Jézuska karácsonyra!!!! ;)
Tessék anyát kiengesztelni nagy bociszemekkel...

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.12.23. 13:32:35

Füles Te tényleg dinka vagy. Anyád nagáit hagyd békén. Nem mintha nem állna jól Neked... :-) De látod, csak felbőszíted vele.
Remélem, hogy a karácsonnyal Malacka is megérkezik Hozzátok. Meglásd akkor indul aztán az igazi móka...
süti beállítások módosítása